Odpowiedzi

2010-04-09T15:51:41+02:00
Zadanie
Wstaw nawiasy tak aby otrzymać równość i sprawdź to.
a) 10*(21,1+8,9)*(3,5+1½)=1500
b) (96⅛-6,125):(4⅓+1⅔)=15
  • Użytkownik Zadane
2010-04-09T15:53:19+02:00
A) 10*(21,1+8,9)*(3,5+1½)=1500
b) (96⅛-6,125):(4⅓+1⅔)=15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T16:27:27+02:00
A) 10 x (21,1 + 8,9) x (3,5 + 1,5) = 1500
spr.
(211 + 89) x 5 = 1055 + 445 = 1550

b) (96,125 - 6,125) : (4,5 + 1,5) = 15
spr.
90 : 6 = 15