Ekologia to nauka zajmująca się wzajemnymi zależnościami między żywymi organizmami(lub ich grupami) oraz między organizmami a środowiskiem.
Z podanej definicji określ zakres badań uczonego ekologa, filozofa i inżyniera.

ekolog:
filozof:
inżynier:

2

Odpowiedzi

2010-04-09T15:58:39+02:00
Ekolog zajmuj sie badaniem struktury i funkcjonowaniem przyrody ;
filozof zajmuje sie ogl zagadnieniami dotyczącymi natury swiata i człowieka ;
inżynier - tytuł zawodowy nadawany przez wyzsze uczelnie po ukończeniu odpowiednuch studiów
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T16:44:47+02:00
Ekolog- specjalista zajmujący się ochroną środowiska. Zajmuje się badaniem organizmów żywych lub ich grupami, a otaczającym ich światem zewnetrznym- środowisko.

Filozof-człowiek zajmujący się ogólnymi, podstawowymi zagadkami świata;naturą istnienia i rzeczywistości poznawalnością prawdy czy tym, jakie działanie jest pożądane.

Inżynier- osoba, która projektuje, konstruuje, modyfikuje i utrzymuje efektywnych kosztowo rozwiązań dla praktycznych problemów, z wykorzystaniem wiedzy naukowej oraz technicznej.
Może to też być tytuł nadawany po ukończeniu kierunku studiów.
2 2 2