Odpowiedzi

2010-04-09T15:55:48+02:00
Panie Boże , chcialabym miec takiego męża zeby dbal o dzieci o mnie ale przede wszystkim pracowal na mnie i na swoje pociechy
Niech bedzie on i moja cala rodzina w dobrych rekach
amen
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T16:03:15+02:00
Http://www.kretkow.parafia.info.pl/?p=main&what=65&PHPSESSID=5e383147652276b1ae0d4cdc0369c9fe

+
odwołaj się do św Józefa który jest patronem kojarzenia w pary ;D

np. O Święty Józefie obdaruj mnie kochankiem wspaniałym, czułym, wiernym i miłosiernym.
2010-04-09T16:40:39+02:00
Święty Józefie. Prosze Cie o dobrego Męza mego, Który będzie obdarowywał mnie i nasze dzieci miłością,dobrocia. Który nigdy nie podniesie na nas reki, Nigdy Nie zostawi. Bardzo Cie oto prosze.