Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T16:05:05+02:00
Sukces Justyny
Justyna od małego marzyła by zostać tancerką.
Pewnego dnia jej mama zapisała ją do szkoły tańca.Jej koleżanki bardzo ładnie tańczyły, lecz jej nie wychodziła.Postanowiła trenować.Poprosiła koleżankę żeby ją nauczyła kilka kroków.Justynie nie wychodziło.W końcu Justyna zaczeła w końcu solidnie ćwiczyć.Na próbie pani ją pochwaliła że robi postępy. Pewnego dnia jej grupa pojechali na występ.Zajeły 2 miejsce.Lecz następnym razem gdy pojechały na występ zajęły 1 miejsce.Justyna była bardzo chwalona i koleżanki z klasy jej bardzo zazdrościły.Po kilku latach założyła swoją szkołę tańca.
I tak Justyna osiągneła sukces

;)
2 3 2
2010-04-09T16:12:35+02:00
Mam kolegę który nazywa się piotr i on osiągnął sukces. Był okropnym uczniem. W końcu zadecydował, że zacznie się uczyć. Nauczyciele byli pod wrażeniem, ponieważ bardzo poprawił swoje oceny. Rodzice byli bardzo zadowoleni, ponieważ nie musieli już wysłuchiwać, że ich syn jest najgorszym uczniem.Pod koniec roku szkolnego na świadectwie miał same czwórki, piątki, a nawet szóstki. W ten sposób Piotrek osiągnął sukces.
2 3 2