Odpowiedzi

2010-04-09T15:56:05+02:00
Ww.cke.pl
tam wejdz i tam jest z 2010r.
2010-04-09T15:56:09+02:00
Http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100408/SPRAWDZIAN_SZOSTOKLASISTY_TEST/827608559

Tu jest test :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T15:57:51+02:00
Http://www.cke.edu.pl/images/stories/001_Sprawdzian_2010/s_1_102.pdf

http://www.mmtrojmiasto.pl/blog/entry/5227/Sugerowane+odpowiedzi+z+testu+sz%C3%B3stoklasisty+2010.html

Licze na naj. Pisałam ten test i wszystkie wątpliwości do mnie.