Opracuj punkty z lektury mały książę
1.wygląd planety małego księcia
2. planty które odwiedził mały książę i kogo na nich spotkał
3. co sadzili bohaterowie których spotkał mały książę o dorosłych
4 czego dowiedział się od lisa mały książę
5. czego dowiedział się od węża mały książę
6. kto jest narratorem , ile twa akcja tego utworu

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T16:13:09+02:00
1. Planeta b-612 była mała. Znajdowały się na niej trzy wulkany z czego jeden był wygasły. Rosła również piękna Róża, którą Mały Książę się opiekował
2. Na planecie b-325 spotkał Króla
B-326 mieszkał próżny
327- pijak
328 Bankier
329 Latarnik
330 Starszy Pan
i Ziemia
4. Lis nauczył Małego Księcia przyjaźni. Powiedział, ze najpierw trzeba tą osobę oswoić, zyskać jej zaufanie
6. Narratorem jest pilot. Akcja trwa 8 dni- na Planecie Księcia to rok
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-04-09T16:16:18+02:00
1. planeta małego ksiecia b-612 była bardzo mała miał tam swa ukochana roże.
2. Na planecie b-325 spotkał Króla
B-326 mieszkał próżny
327- pijak
328 Bankier
329 Latarnik
330 Starszy Pan
i Ziemia
4. od lisa-wytłumaczył mu istotę przyjaźni
6. akcja - 8 dni
narrator jest pilotem
1 5 1