Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T16:10:42+02:00
Może opowiedz o tym jak to jest dorosłym.Popytaj dorosłych na ten temat.Przedstaw jakąś sytuację życiową negatywną.Wyjaśnij czy warto byc dorosłym.Co to w ogóle znaczy byc dorosłym.
1 5 1
2010-04-09T16:22:34+02:00
Ukończenie 18 roku życia to nie tylko otrzymanie większej ilości luzu, swobody i 'dostanie' wielu nowych praw. To także przejście, niewidzialnej granicy, za którą czeka nas odpowiedzialność za własne czyny. Po przejściu tej granicy jesteśmy sami na siebie zdani. Każdy nasz krok musi być przemyślany, każdy czyn musi zostać zaplanowany. Nie ma mocy, która ochroniła by nas przed odpowiedzialnością. To czas, w którym musimy stać się samodzielni, uważni i niezwykle przewidujący. Wystarczy jeden zły ruch i jesteśmy na drodze, z której nie ma wyjścia. Nie ma rodziców, nic nas nie chroni, skorupa pękła- musimy ponosić konsekwencje swoich zachowań.
Człowiek dorosły= odpowiedzialność.
1 3 1