Odpowiedzi

2010-04-09T16:21:00+02:00
Matko nasza i Królowo, Maryjo
Ty za nami przemów słowo, Maryjo
Wez w opiekę naród cały
Który żyje dla Twej chwały
Niech się stanie znów wspaniały, Maryjo
22 4 22
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T16:21:03+02:00
Maryjo święta i piękna jak kwiat
Wielbi tu Ciebie nasz cały świat
Boś jest Matulą Zmartwychwstałego
Pana Jezusa Chrystusa Naszego
Zdolny Mickiewicz też pisał o Tobie
Bo wielką miłość Bożą miał w sobie
o Częstochowie pisał w swym dziele
Uczuć ku Tobie posiadał wiele
Nasza Maryjo Polski Królowo
Myślą o Tobie wołam na nowo
byś nam pomogła w chwilach trudniejszych
zarówno w smutnych jak i weselszych
Tyś naszą Panią jest Niepokalaną
Jedną jedyną - zawsze kochaną.



układałam z głowy - nie wiem czy może być...ani literku nie zerżnęłam z netu :) hehe dobra już się nie chwalę:) to cóś - Szczęść Boże i dostań za to chociaz jaką tróje :D



9 5 9