Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T16:04:51+01:00
Nie krzywdź istot żwywych - nakaz

Nie popełniaj grzechów - nakaz

Ppopraw się po spowiedzi - nakaz

Pamiętaj o dniach świętych - nakaz

Nie miej przed sobą innych bogów - nakaz

Stosuj się do przykazań: dekalog, 5 przykazań kościelnych. - nakaz

Nie zabijaj - zakaz

Nie krzywdź innych - zakaz

Nie bądź egoistyczny - zakaz

Nie zapominaj o Bogu - zakaz

Nie wątp w siły Boże - zakaz


Wydaje mi się, że powinno wystaczyć. Powodzenia ;)
2009-11-03T16:22:30+01:00
Nakazy : dobroci, szczerosci, miłosci blizniego
zakazy: kradziezy, kłamstwa, cudzołóstwa, zazdrosci
2009-11-03T17:24:02+01:00
Nakazy:
*bądź uczciwy
*módl się
*spowiadaj się
*dni święte święć

zakazy:
*nie zabijaj
*nie kradnij
*nie cudzołóż
*nie krzywdź bliźniego