Odpowiedzi

2010-04-09T16:41:23+02:00
Jan Chrzciciel
Jankiel Adler
Dama z Gronostajem
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T16:42:04+02:00
Malarstwo:
-"Stworzenie Adama" Michał Anioł
-"Mona Lisa" Leonardo da Vinci
-"Ostatnia wieczerza" Leonardo da Vinci
Muzyka:
-"Mazurek Dąbrowskiego" Józef Wybicki
- "Oda do radości"
-"XI Symfonia" Ludwig van Beethoven
Rzeźba:
-"Pieta" Michał Anioł
-"Człowiek Wirtuwiański" Leonardo da Vinci
-"Dawid" Michał Anioł
Architektura:
-"Plac na wzgórzu Kapitol" Michał Anioł
-"Kaplicy Medyceuszy"
-"Pałac prezydenci w Warszawie"

1 5 1