Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T16:27:49+02:00
A) 3x(18xy²+10y²)
b)xy(54xy+30y²)
c)40(2k²m²p-2km²p²)
d)kmp(80km-40m²p)


Licze na naj ;0
2010-04-09T16:30:06+02:00
A)54x²y² + 30xy²=3x(18xy²+10xy²)²
b)54x²y² + 30xy²=xy(54xy+30y)
c)80k²m²p - 40km³p²=40(2k²m²p-km³p²)
d)80k²m²p - 40km³p²=kmp(80km-40m²p)
2010-04-09T16:30:52+02:00
A)54x²y² + 30xy² wyłączamy 3x
3x(18xy²+10y²)
b)54x²y² + 30xy² wyłączamy xy
xy(54xy+30y)
c)80k²m²p - 40km³p² wyłączamy 40
40(20k²m²p-km³p²)
d)80k²m²p - 40km³p² wyłączamy kmp
kmp(80km-40m²p)

Mam nadzieję, że pomogłem. ;)
tasty96