,,Zielonymi płucami'' są nazywane obszary z dużą ilością lasów,które ze względu na czyste powietrze są miejscem wypoczynku dla zmęczonych hałasem i kurzem mieszkańców miast.Wypisz w punktach własne propozycje tego,co powinni zrobić Polacy i Finowie, aby te obszary były zawsze ,,zielonymi płucami''.

prosze o pomoc;/ z góry dziekuje;]]

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T16:36:34+02:00
1. Nie powinni karczować lasów.
2. Powinni używać zabezpieczenia na kominy hut i koksowni.
3. Używać paliw bezołowiowych i specjalnych silników.
4. Powinni zadbać o wodę.
13 4 13
2010-04-09T16:43:37+02:00
-segregacja odpadów
-zakaz wycinania znacznych obszarów lasów
-zakaz zaśmiecania lasów
-organizowanie akcji typu "czysty las"
-
15 4 15