Odpowiedzi

2010-04-09T16:36:11+02:00
Na tarczy gotyckiej, na czerwonym polu złota korona otwarta i dwa równoramienne srebrne krzyże w słup niewchodzące w koronę.
10 3 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T16:36:53+02:00
Na herbie Gdańska dominuje kolor czerwony. Widnieją tam dwa białe krzyże zaś nad nimi znajduje się korona z ozdobnymi wzorami
19 4 19
2010-04-09T16:37:18+02:00
Na herbie Gdańska znajduje się piekna złota korona umieszczona u góry tarczy, która jest czerwona. Ponizej na środku są dwa białe krzyze które sa ułozone jeden pod drugim.
28 4 28