Odpowiedzi

  • FHA
  • Piątkowy
2010-04-09T16:43:16+02:00

Wielu z nas ludzi nie dba o ojczyzne nie zależy in na tym by czynić dobrze.
Polacy nie dotrzegaja tego ze nawet jeżeli im się wali ojczyzna nie zaczną jej kochać .

Jednak niektórzy postępują calkowicie inaczej. Kochają ojczyzne wtedy gdy np: Polska doczyniła się wielkiego odkrycia , zwycięzyła. A niektórzy będą kochali zawsze bo tu się urodzili i tu mieszkają.

 

2010-04-09T16:44:03+02:00
1. Prawdziwi patrioci doceniają ojczyznę zawsze.
2. Polacy kochają ojczyznę zawsze, ale zdają sobie sprawę z tego dopiero, gdy coś stracą.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T16:44:47+02:00
-kochamy ją kiedy zwyciężamy
-kiedy mam czym się pochwalić pomiędzy innymi krajami
-kiedy zdobywamy przeróże tytuły
-kiedy wzrasta poziom cywilizacji
-kiedy państwo się rozwija
DLATEGO TEŻ JĄ KOCHAMY

pozdrawiam;**