Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T16:55:47+02:00
X-kukułka
5,5-x-zegar

(5,5-x)-5=x
-x-x=-5,5+5
-2x=-0,5/-2
x=0,25kg-kukułka
Zegar:
5,5-0,25=5,25kg
Odp. Kukułka waży 0,25kg, a zegar 5,25 kg.
1 5 1
2010-04-09T16:57:22+02:00
Kukułka- 0,25kg,
zegar -5,25 kg.

x-kukułka
5,5-x-zegar

(5,5-x)-5=x
-x-x=-5,5+5
-2x=-0,5/-2
x=0,25kg-kukułka
Zegar:
5,5-0,25=5,25kg
2 3 2
2010-04-09T16:59:26+02:00
X + 0,5 kg - waga zegara
x - waga kukułki
5,5 kg -waga zegara i kukułki

x + x + 0,5 kg = 5,5 kg
2x + 0,5 kg = 5,5 kg / - 0,5 kg
2x = 5,5 kg - 0,5 kg
2x = 5 kg / : 2
x = 2,5 kg
2,5 kg + 0,5 kg = 3 kg
3 kg + 2,5 kg = 5,5 kg
Odp: Zegar waży 3 kg i kukułka waży 2,5 kg.
Proszę:):):)
1 1 1