Odpowiedzi

  • ona
  • Początkujący
2010-04-09T16:54:06+02:00
Moj ulubiony film to "Pasja". Opisywan jest w nim życie Jezusa.Można się z niego dowiedziec bardzo ciekawych i interesujących rzeczy.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T16:58:24+02:00
Moim ulubionym filmem jest " Step Up - taniec zmysłów " , gdyż moją pasją jest taniec, a ten film opowiada o miłość do niego.
Film jest rozrywkowy , a muzyka w połączeniu z tańcem tworzy idealną kompozycje, dlatego tak go cenie. Historia, która toczy się w filmie jest połączona z muzyką i tańcem , pokazuje jak wielkie przeszkody potrafią pokonywać ludzie dla swoich pasji, zamiłowań. Sądzę, że każdy powinien obejrzeć ten film, bo uczy nas, że nie ma przeszkody, której nie można pokonać aby dojść do własnych celów.
2 5 2
2010-04-09T17:00:40+02:00
Film "Nasza Klasa"
Film ten jest idealnym obrazem społeczeństwa szkolnego które ukazuje jak przemoc rodzi przemoc. Opowiada o zachowaniu młodzieży w szkole w sposób prosty i zrozumiały. Bohaterem filmu jest młody chłopak któremu nie podoba się jak klasa traktuje jednego ze swoich kolegów. Występuje On z szeregu i postanawia obronić przyszłego przyjaciela. Nie wie że przez to i On sam będzie traktowany w ten sam sposób. Chłopcy są dręczeni i bici a nauczyciele w szkole nie widzą co się dzieje. W efekcie całej sytuacji, psychika chłopców nie wytrzymuje presji i postanawiają wymierzyć sprawiedliwość na własną rękę, przez co ginie wielu ich znajomych z klasy.
1 5 1