Odpowiedzi

2010-04-09T16:58:39+02:00
W pokoju znajduje się 8 myszek, ponieważ na początku są 4 myszki. Pisze, że na przeciwko każdej myszki jest myszka, a każda myszka widzi myszkę, która siedzi w kącie. Plus 4 myszki na ogonie każdej myszki. Moim zdaniem.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T16:59:13+02:00
Kwadratowy pokój ma cztery kąty czyli 4 myszki, naprzeciwko kolejne 4 myszki a na ogonku też 4 myszki w sumie 12 myszek.