Odpowiedzi

2010-04-09T17:02:56+02:00
Www.gazeta.pl gospodarka tam znajdziesz zdjęcie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T17:20:35+02:00
Prawdziwi przyjaciele to ci, którzy są przy tobie, gdy dobrze ci się wiedzie. Dopingują cię, cieszą się z twoich zwycięstw. Fałszywi przyjaciele to ci, którzy pojawiają się tylko w trudnych chwilach, ze smutną miną, niby solidarni, podczas gdy tak naprawdę twoje cierpienie jest pociechą w ich nędznym życiu.

Paulo Coelho

Solidarność, miłość, godność - dopiero w imię tych rzeczy postępujemy jak ludzie.

— Maria Dąbrowska

Solidarność, miłość, godność - dopiero w imię tych rzeczy postępujemy jak ludzie.

— Maria Dąbrowska