ALLEL WARUNKUJĄCY CZARNĄ SIERŚĆ KRÓLIKÓW DOMINUJE NAD ALLELEM BARWY BIAŁEJ.KRZYŻOWANO ZE SOBĄ OSOBNIKI HOMOZYGOTYCZNE O CZARNEJ SIERŚCI Z OSOBNIKAMI HOMOZYGOTYCZNYMI O SIERŚCI BIAŁEJ.PODAJ GENOTYP RODZICÓW,GENOTYP I FENOTYP POKOLENIA.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T16:55:06+01:00
A- czarna sierść
a- biała sierść
AA x aa - genotypy rodziców
F1: Aa, Aa, Aa, Aa -genotypy pokolenia
fenotyp pokolenia: wszystkie osobniki czarne

jakby były jakieś pytanka proszę pisać
2009-11-03T17:10:40+01:00