Odpowiedzi

2009-11-03T15:59:57+01:00
Używając każdej z podanych cyfr co najmniej raz, zapisz liczbę jak największą oraz jak najmniejszą...
a). (rzymskimi) I , V, X, L
b).I , V, X, L, C


NAJWIĘKSZA :
LXVI

NAJMNIEJSZA:
LCIXV
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T16:06:09+01:00
A). (rzymskimi) I , V, X, L
b).I , V, X, L, C


a) największa: LXVI - 66 lub używając kilkakrotnie LXXXVIII - 88
najmniejsza: XLIV - 44


b) największa: CLXVI 155
lub jeśli użyjemy kilkakrotnie to mamy CCCLXXXVIII - 388
najmniejsza CXLIV - 144

1 3 1