Odpowiedzi

2010-04-09T17:10:20+02:00
Za swoją dobroć
za osiągnięcia
za to kim był
22 2 22
2010-04-09T17:12:02+02:00
Moim zdaniem ludzi uważają JP II za autorytet ponieważ był on bardzo dobrym człowiekiem,nie zmuszał ludzi do wiary chrześcijańskiej,a także za jego osiągnięcia.
Szanował wszystkich,był opiekunem dzieci niedożywionych,a także biednych.
Był cudownym człowiekiem i dla tego go szanujemy [*] :)
23 3 23
dziękuję uratowałeś/łaś mnie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T17:14:37+02:00
Wielu ludzi na całym świecie uważa Jana Pawła II za autorytet , gdyż był On bardzo otwartym na świat papieżem. Nie bał się wyrażać własnego zdania , był wyrozumiały , dobry dla ludzi.
Dla każdej osoby, która tego potrzebowała potrafił znaleźć czas aby jej pomóc. To On jako pierwszy zorganizował Światowy Dzień Młodzieży by móc być bliżej ludzi młodych , rozmawiać z nimi, uczyć ich życia chrześcijańskiego. Potrafił słuchać. Jan Paweł II jest autorytetem dla tak wielu ludzi na całym świecie , gdyż mimo wszystko wybaczył osobie , która chciała go zabić. Mimo , że Papież Jan Paweł II odszedł do domu Swojego Ojca to zawsze pozostanie w naszej pamięci i przez długie lata będzie autorytetem dla nas wszystkich.
64 4 64