1.Zapisz ułamek dziesiętny który ma 3 cyfry po przecinku
oraz :
a) cyfra części dziesiętnych jest równa 1 cyfra części setnych jest równa 0 a cyfra części setnych jest równa 9.
b) cyfra części setnych jest równa 5, części dziesiętnych o 2 mniejsza a cyfra części tysięcznych jest o 3 większa od cyfry części dziesiątych.
2. 1/5 kg ile to dekagramów?
Pilne!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T17:15:20+02:00
1
a) Jakiś błąd- cyfra części setnych nie może być równocześnie równa 0 i 9... Może 9 to cyfra części tysięcznych?? Wtedy byłoby tak:
0,109
b) 0,356

2.1/5kg=1/5*100dag=20dag
2010-04-09T17:15:22+02:00
1.
a)0,109
b)0,355

2.1/5kg= 2/10kg=0,2kg=20dag =*
2010-04-09T17:18:24+02:00
Zadanie 1.
a) 0,109
b) 0,356

zadanie 2.
1/5kg = 0,2kg
0,2kg = 20dag