Ułożę zadania z tymi wyrazami;

anarchia, architektura, archiwum, chałwa, chciwość, chemia, chłód, choinka, chorągiew, choroba, chować, chronić, chudy, chuligan, chusteczka, chwalić, chytry, kichać , machać, obchody, ochrona, puchar, szlachetny, szlachta, uchwała, wachlarz, zachód.

Proszę Pomóżcie przynajmniej w niektórych ;))
Z Góry Dzięki ;))

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T17:20:37+02:00
Marek to chuligan.
Ochrona pilnuje wejścia.
Mam choinke.
Jestem chytra.
Kasia miała na lekcji chusteczke i ciągle kichała.
Wczoraj machałam do ciebie z autobusu.
W gimnazjum będziemy mieli chemię.
W piątek będe obchodzić 12 urodziny.
Moja mama kupiła puchar na lody.
W środę pochwalę się nową komórką.
Daniel jest szlachetny.
1 5 1
2010-04-09T17:22:04+02:00
W kraju panowała anarchia.

To jest architektura wnętrz.

Wszystkie akta znajduja się w archiwum.

Chwała temu kto uczciwy.

Chciwość to okropna cecha charakteru.

Moja koleżanka bardzo lubi chemie.

Z tej lodówki dobiega chłód

Bardzo ładnie ozdobiona jest ta choinka.

Chorągiew to podstawowa jednostka organizacyjna jazdy rycerskiej.

Dopadła mnie chorba.

Miałeś mi się nie chować za szawkę.

Bedę Cie bronić z całych sił.

Wujek Andrzej jest bardzo chudy.

Ale z tego Marcina straszny huligan.

Nie masz się co chwalić.

Chytry dwa razy traci.

Miałeś na mnie nie kichać.

Będziesz mi machać?

Ochody 3 Maja są o 17 wieczorem.

Ochrona jest wskazana w waszej sytuacji.

Puchar wędruje do Ciebie.

Nie wiedziałam, że jesteś taki szlachetny.

Kto wie jak bawiła się szlachta?

Uchwała ta weszła w życie 2 września.

Jaki masz piękny wachlarz.

Jaki piękny zachód słońca.
1 5 1
2010-04-09T17:25:04+02:00
1.Piotrek jest baardzo CHCIWY.
2.Moim ulubionym przedmiotem jest CHEMIA.
3.Dzisjaj jest bardzo CHŁODNO.
4.Nasz choinka jest pięknie ubrana.
5.Na zamku powiewa białoczerwona CHORĄGIEW.
6.Mój dziadek jest śmiertelnie CHORY.
7.Odpowiedzialny mężczyzna CHRONI swoją rodzinę.
8.Marta jest bardzo CHUDA.
9.Na naszym osiedlu jest dużo CHULIGANÓW.
10.Bardzo lubię słodką CHAŁWĘ.
11.Moja koleżanka z klasy potrafi się tylko CHWALIĆ.
12.Dzisjaj wygrałam PUCHAR w zawodach strażackih.
13.Mam kolegę, który jest bardzo chytry.
14.Jestem chora i ciągle KICHAM.
15.Nie MACHAJ tak tym kijem!
16.Poruszamy się na ZACHÓD.
17.Gdy jest gorąco używam WACHLARZA.
Mam nadzjeję że pomogłam:):)
1 5 1