Odpowiedzi

2010-04-09T17:20:28+02:00
- częste czytanie na dany temat
-częste oglądanie filmów na dany temat
-dłuższy czas nauki nad danym tematem
-zajęcia pozalekcyjne o wybranej tematyce
-czytanie gazet na dany temat
-chęć nauki
-chęć dawania z siebie bardzo dużo
-poświęcenie
-trwanie w postanowieniu
- dążenie do celu

Liczę na naj ;o
33 4 33
2010-04-09T17:21:03+02:00
Zapisz w punktach warunki jakie trzeba spelnic zeby byc orlem w jakiejs dziedzinie , conajmniej 10 . :)
-trzeba lubiec tą dziedzinę
-dużo o niej czytac
-brac udział w konkursach z tej dziedziny
-uczestniczyc w kółkach zainteresowań naszej dziedziny
-jeżdzic na obozy, gdzie poszerzymy naszą wiedzę na jej temat
-organizowac wystawy szkolne poświęcone tej dziedzinie
-poświecic swój czas tylko tej dziedzinie
-osiągac najlepsze rezultaty w naszej dziedzinie

8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
  • kl55
  • Rozwiązujący
2010-04-09T17:26:29+02:00
Aby zostać orłem trzeba systematycznie sie zglaszac na lekcjiach
Same 5
zachowanie wzorowe
robic dodatkowe zadania
pomagac innym
nie smiac sie z kogos
XDD
byc uczciwym
nie powinno się być lekkomyslnym
nie klamać

nie wiem 10
xDD
;[


25 2 25