Odpowiedzi

2010-04-09T17:28:20+02:00
Werona,(któryś rok)
Kochany Romeo

Co u Ciebie słychać? Niema Cie już dwa tygodnie. Gdzie mieszkasz? U twoich rodziców wszystko dobrze. Nie martw się . Niedługo się zobaczymy.
Julia

OK. bardziej telegram mi wyszedł ale z części możesz skorzystać.
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T17:35:43+02:00
Mój ukochany
tak długi czas nie widzieliśmy się . tęsknię . mineła wieczność od naszego spotkania . Czekam na Ciebie i morza łez wylewam....... kocham cię .
dlaczego zakochałam się w tobie ?Po cóż mi to było?mogłabym wieść spokojne życie z kimś odpowiednim a nie cierpieć z miłości lecz pół mojego serca wypełnia miłość do Ciebie i juz się nic nie zmieni . . a drugie pój na ciebie czeka teskni i myśli . czekam na twoje pocałunki kocham cie .

Twoja ukochana julia :**
2 5 2