Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T17:37:09+02:00
Internet jest jednym z bardzo powszechnych środków informacji. Niesie ze sobą wiele korzyści. Dzięki niemu możemy w krótkim czasie wyszukać wiele informacji potrzebnych w szkole lub w pracy. Jest wiele stron i programów wspomagających powtarzanie lub przerabianie materiałów do szkoły. Można również przetłumaczyć teksty z innym języków na polski. Jeśli znajomi również mają internet możemy całkowicie za darmo rozmawiać ze między sobą online. To nie wszystko. Przez internet można kupić różne przedmioty, które można nabyć również w sklepach. Można by wręcz pomyśleć że jest w prost niezastąpiony, lecz ma też i czarne strony. Wiele osób zostaje poniżanych w internecie. Spotkać można również strony o treści pornograficznej nieodpowiedniej dla osób poniżej 18 roku życia. Czają się też inne niebezpieczeństwa takie jak wirusy lub oszuści. Lecz to nie wszystkie wady, siedząc przed komputerem szybko psują się oczy. Większość osób siedzi w pozycji zgarbionej bo bardzo często prowadzi do skrzywienia kręgosłupa. Nadmierne używanie komputera może doprowadzić do uzależnienia. Więc z komputera należy korzystać z rozumem i umiarem.
2 4 2
2010-04-09T17:57:18+02:00
Internet jest miejscem pełnym wiele niebezpieczeństw ale i też niesie za sobą korzyści, jest nimi np. poczta elektroniczna dzięki której możemy bezproblemowo porozumiewać się oraz wysyłać załączniki z plikami graficznymi oraz tekstowymi. W internecie jest wiele informacji lub wiadomości które mogą nam być potrzebne lub które nas interesują, dzięki niemu możemy poszerzać wiedzę, ściągać filmy, muzykę, odnajdywać innych ludzi, odprężać się czyli grać w gry, słuchać muzyki, możemy również robić zakupy przez internet brać udział w dyskusjach, wyrażać swoje opinie na rożnego rodzaju tematy.
Jak widać wiele korzyści ma internet, lecz niestety są też w nim niebezpieczeństwa, takie jak np. : pornografia w tym dziecięca z używaniem przemocy, kontakt z materiałami epatującymi przemocą, kontakt z pedofilami, uzależnienie od Internetu, kontakt z internetowymi oszustami, nieświadome uczestniczenie w działaniach niezgodnych z prawem, konsekwencje finansowe (np. korzystanie z dialerów, czyli programów łączących komputer z Internetem za pośrednictwem numerów 0-700), nieświadome udostępnianie informacji (np. numerów kart, adresów, haseł), propozycje współpracy w przestępczej działalnośc
2 4 2