Plis ważne .!

Jakie zwierze mogę opisać w II etapie olimpiady ekologicznej .?? Musi być
to zwierze chronione i występujące w regionie Wielkich Jezior Mazurskich .!

Jeśli możecie to od razu podajcie linki z opisami tych zwierząt, zwyczajami .! ;))

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T17:33:00+02:00
Łoś, Żubr, Bóbr,Zimorodek, Bocian Czarny, Błotniak, Orzeł Przedni, Orzeł Bielik
http://www.bryk.pl/teksty/liceum/biologia/zoologia/10391-chronione_ptaki_mazurskie_i_inne.html
2010-04-09T17:34:55+02:00
Możesz o bocianie czarnym
http://dzieci.erys.pl/lesnoteka/ptaki/bocian_czarny
kilka ciekawych informacji ;)


Gratuluję dostania się do II etapu