Odpowiedzi

2010-04-09T17:32:51+02:00
U - napięcie = 220 V
t - czas pracy lodówki = 18 h
E - energia pobrana = 2,16 kWh
P - moc lodówki = E/t = 2,16/18 = 0,12 kW = 120 W
P = UI
I - natężenie prądu = P/U = 120/220 = 0,55 A
odp
I = 0,55 A
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T17:44:00+02:00
Dane: Szukane: wzór:
U=220V J=? W=U*J*t
t=18h J=W:(U*t)
w=2160Wh

J=2160Wh:(220V*18h)=2160Wh:396Vh=0,(54)A

ODP. Natężenie tej pralki wynosi 0,(54)A.
5 3 5