Odpowiedzi

2010-04-09T17:36:29+02:00
A) przez wiatr- :) Nasiana sa rozwsiewane za pomoca wiatru, ponieważ wiejącyy wiatr przenosi nasiana.
B)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T17:46:16+02:00
Zwierzęta-
*poprzez połykanie owocu i wydalanie przez zwierzęta (dobry smak)
*wykształcenie haczyków, dzięki którym przyczepiają się im do sierści i zostają przenoszone z nasionami na dalekie odległości

wiatr:
* lekkie owoce i nasiona
* zaopatrzone w różne urządzenia lotne,np. puch lub skrzdełka