Odpowiedzi

2010-04-09T17:45:50+02:00
X- cena samochodu rok wcześniej

x-13%x=43500
87%x=43500
0,87x=43500 /:0,87
x=50 000 zł

Odp. Pok temu samochód był wart 50 000 zł.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T17:47:33+02:00
100%-13%=87%

87% ------ 43500 zł
100% ----- x

87x=43500 * 100
87x=4350000
x= 50 000 zł
  • Użytkownik Zadane
2010-04-09T17:49:21+02:00
100%-13%=87%

87% ------ 43500 zł
100% ----- x

87x=43500 * 100
87x=4350000
x= 50 000 zł