Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T19:14:24+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Energia upuszczonej piłki zmienia sie z Ep na Ek w czasie uderzenia w podłogę. Dalej Ek po uderzeniu w podłoże piłki zmienia się w Ep i tak w koło aż piłka skończy się odbijać.
67 4 67
2010-04-09T19:19:13+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Odp.
Energia potencjalna Ep podczas swobodnego spadku piłki zamienia się w energię kinetyczną Ek=(mV2)/2.
Po sprężystym odbiciu (bez straty energii) ,energia kinetyczna Ek zamienia się w energię potencjalną Ep na wysokości zatrzymania się piłki.Ep=mgh.
58 4 58