Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T17:59:20+02:00
Naturalne-zbiorowiska trawiaste,występujące tam,gdzie nie występują inne zbiorowiska np.lasy.Należą tu hale,łąki nadrzeczne,zbiorowiska trawiaste,stepy i murawy kserotermiczne.

Półnaturalne-wykształcają się i utrzymują dzięki oddziałowywaniu człowieka.

Sztuczne-zbiorowiska trawiaste o prostej strukturze, świeżo założone, krótkotrwałe na użytkach przemiennych lub trwałe ale silnie przekształcone na skutek intensywnych zabiegów pratotechnicznych
2 3 2
2010-04-09T18:02:48+02:00
Naturalna - można skosić, żółknie po pewnym czasie, na zimę nie ma jej, rośnie, trzeba podlewać
pół naturalna - gdzie nie gdzie można skosić, ale trzeba wiedzieć gdzie, gdzie nie gdzie trzeba podlewać
sztuczna - nie można jej kosić, jest zawsze zielona, lecz po pewnym czasie staje się czarna, w zimie jest cały czas zielona - może barwić śnieg, nie trzeba podlewać
Pozdrawiam i licze na Naj
1 3 1