Odpowiedzi

2010-04-09T17:56:54+02:00
A) 8 atomów chloru
b)12 atomów fosforu
c)10 atomów potasu 5 atomów tlenu 5 cząsteczek tlenku potasu
d)4 atomy chloru 10 atomów tleny 2 cząsteczki tlenku chloru
e)6 atomów wodoru 3 atomy siarki 12 atomów tlenu 3 cząsteczki kwasu siarkowego(VI)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T17:58:19+02:00
A) 8 atomy chloru dwa
b) trzy atomy fosforu cztery
c) piec cząsteczek tlenku potasu , 10 atomów potasu , 5 atomów tlenu
d) dwie cząsteczki tlenku chloru pięc ,4 atomy chloru , 10 atomów tlenu
e) trzy cząsteczki kwasu siarkowego sześc , 6 atomów wodoru, 3 atomy siarki , 12 atomów tlenu
1 1 1