Temat:Wielkości wprost proporcjonalne.
zad.1
Szklanke herbaty poslodzono dwiema lyzeczkami cukru. Ile lyzeczek cukru trzeba wrzucic do kotla herbaty, aby byla tak samo slodka? Szklanka ma pojemnosc 0,25 l, a kociol 20 l.

Temat:Wielkości odwrotnie proporcjonalne.
zad.1
Tomek Sawyer mial pomalowac plot razem z trzema kolegami, jednak jeden z kolegow zrezygnowal, przez co praca trwala o pol godziny dluzej. Jak dlugo chlopcy malowali plot?

Proszę o Pomoc !!!

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-09T18:01:32+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T18:04:30+02:00
Zad. 1
do kotła trzeba wsypać 100 łyżeczek cukru..


zad.1

malowali 1h 30 min

poniewaz bylo ich trzech a dokladnie nie jest nic podane jesli jeden odszedl a zostalo tylko dwoch i czas przedluzyl sie o 30 min to ci dwaj tez musza malowac po 30 min a wiec 30 min * 3= 1h 30 min

p.s tak mi sie wydaje
5 4 5