Odpowiedzi

2010-04-09T18:09:22+02:00
Świeta wielkanocne dały mi wiele radości, gdyż mogłam się spotkać z rodziną. Jest to czas radosny dla wszystkich z nas gdyż w tym dniu Jezus Chrystus zmartwychstał....
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T18:11:19+02:00
Święta wielkanocne pokazują nam jak bardzo Bóg nas kocha. Posłał on na świat swojego jedynego syna aby odkupił ludzi z grzechu. narodził się on z niewiasty, nauczał, uzdrawiał i dla człowieka podjął śmierć krzyżową.
Święta te pokazują nam że i mamy kochać naszych bliźnich, wybaczać im krzywdy jakie nam uczynili bo w każdym człowieku mieszka Bóg.
1 5 1
2010-04-09T18:14:40+02:00
Jesli moze byc krotkieto:

Święta Wielkanocne pozwolily mi chociaz w malym stopniu zrozumiec to co czuli ci ktorzy byli w tym szczegolnym dniu z Jezusem.Dzisiaj juz wiem ze Jezus umarl dla nas z za nas, dlatego kazdy z nas powinien choc troche sie nawrocic.moim zdaniem jednym z najwazniejszych motywow tych swiat jest to aby wszyscy ludzie nauczyli sie sobie pomagac. tak jak to bylo w przygotowaniach (jalmuzna).sami widzielismy jak w swieta ludzie sa dla siebie mili. musimy zawsze pamietac o tym co Jezus dla nas zrobil.

powinno byc...