Odpowiedzi

2010-04-09T18:23:39+02:00
A)600 sekund
b)3000 sekund
c)1500 sekund
d)900 sekund
e)3600 sekund
f)9000 sekund

a)30 minut
b)45 minut
c)90 minut ? to jest jedna godzina i 2/4 ?
d)10 minut
5 5 5
2010-04-09T18:27:04+02:00
1. a)600s b)3000s c)1500s
d)900s e)3600s f)9000s

2. a)30min b)15min c)90min d)10min
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T18:27:27+02:00
1.
a) 60s. x 10 min. = 6000s.
b) 60s x 50min. = 30 000s.
c) 60s. x 25min. = 1230s.
d) 60s. x 15min. = 6300s.
e) 60s. x 1godz. = 40 000s.
f) 60s. x 2godz. 30 min. = 80 300s.
2.
a) 1/2godz. = 30min.
b) 3/4godz. = 45min.
c) 1 i 2/4godz. = 90min.
d) 1/6godz. = 10min.


Bardzo się nad tym zmęczyłam i liczę na naj :-)
23 2 23