Odpowiedzi

  • kl55
  • Rozwiązujący
2010-04-09T18:25:58+02:00
20,86
trzy ksiązki kupiła za 20 zł i 86 groszy
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T18:36:02+02:00
Dane:
I książka - 24,75zł
II książka - 16,x zł
III książka - x, 92 zł
Razem za książki - 100-37,42=62,58

Szukane:
Ile kosztowała II i III książka?

Rozwiązanie:
24,75+16+0,92+x,x=62,58
x,x=62,58-41,67
x,x=20,91
x+0,x=20+0,91

Odp. II książka kosztowała 16,91 zł a III książka kosztowała 20,91.

Polecam się na przyszłość w razie pytań pisać na numer gg 5891597 pozdrawiam Tutti123 :))

42 1 42