Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T18:45:35+02:00
Marynarka-200zł
spodnie-200-100%
x-80%

x=160zł

kamizelka-o 60% tańsza od spodni

160zł-100%
x-40%
x=64zł

Odp. Kamizelka kosztuje 64 zł.
2010-04-09T18:46:05+02:00
Marynarka --- 200 zł
spodnie = 200zł * 0,8 = 160 zł
kamizelka = x
160 zł = 1,6x
x=100 zł
2010-04-09T18:49:06+02:00
Marynarka - 20% =spodnie
200zł-20%=160zł
spodnie= 160% kamizelki
160zł=160%
x = 100%

x= 160złX100% : 160%
x= 100zł