Odpowiedzi

2010-04-09T18:33:24+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T18:36:52+02:00
- dąb korkowy

- wawrzyn

- sosna alepska

- sosna nadmorska

- pinia

:) ;P O Z D R A W I A M.
2010-04-09T18:42:52+02:00
Wszystko zależy od kontynentu na którym występuje klimat podzwrotnikowy:

*południowo zachodnia Europa: wawrzyn, dąb korkowy, sosna
*Ameryka Północna: sekwoje , daglezje, magnolie, jodły
*Ameryka Południowa: araukarie
*Australia: eukaliptusy,oraz drzewiaste paprocie