Czejść musze mieć na wtorek Prace literacką na wybrany temat dotyczący segregaci śmieci
1.znajdź rady na otpady
2.segregowanie śmieci=czysty świat
3.śmieci wczoraj i dziś
4.z rzycia bateri
wybieszcie jeden z tytułuw i napiszcie wierszyk,rymowanke,lub normalną prace plis to na konkurs a nauczycielka karze nam to robić chciał bym wygrać

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T18:42:45+02:00
Śmieci wczoraj i dziś
Jeszcze tak nie dawno...
Było miło
I się nam nie śmieciło.
Lat przybyło
I wszystko się zminiło.
Nikt już nie pamięta jak było,
Bo niestety wszystko się skończyło.
2010-04-09T18:52:06+02:00
Czysty świat marzenie ludzi
Ale nich każdy się obudzi
I zacznie od siebie
Chcesz mieć jak w niebie?
Segreguj śmieci
nie wywoź gdzie wiatr pędzić ich będzie po polskich polach
Jakby zastępować miały ptaki
Lecą bez końca szpecąc polskie okolice, jeziora
Śmiecie to polska zmora.
Żądamy czystości
W parku na ławce
A obok zostawiamy foliowe latawce
A one znów zachowują się jakby zastępować miały ptaki
Tego nie zjedzą nawet robaki
Więc zacznij rodaku drogi
Segregować śmiecie i kłaść tam gdzie ich miejsce przeznaczenia
A na koniec mówię dowidzenia
W miejscu gdzie śpiew słowika nie zagłuszy brzdęk wyrzucanych śmieci
Niech nie widzą to dzieci.