Odpowiedzi

2010-04-09T18:40:53+02:00
-sport np.: bieganie, gry zespołowe, tenis
-zdrowe odżywianie - owoce, białe mięso, ryby
-"piramida żywieniowa"
-unikanie nałogoów np.: przekreślony papieros, alkohol
-unikanie stresu
-radość z życia - uśmiechnięci ludzie
1 5 1
2010-04-09T18:41:13+02:00
Najlepiej gdybyś napisała o sportach uprawianych dla ciała. Zamieść wszelkie zdjęcia dotyczące ludzi uprawiających sport. Napisz tak o gwiazdach które uprawiają sporty. Wymień sportowców. Możesz też napisać co spożywać .

Mam nadzieję że się uda. ;Pozdrawiam i życzę szczęścia.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T18:46:57+02:00
W prezentacji na temat zdrowego stylu życia możesz
1. Podać korzyści, jakie ono daje, tj. zdrowe odżywianie i uprawianie sportu, regularne jadanie posiłków itp.
2. Pokazać, że ludzie żyjący zdrowo żyją dłużej, są optymistami.
3. Ukazać zdjęcia np. z google, deviantart, flickera ludzi, którzy zdrowo żyją, wysportowanych, zdrową, zbilansowaną dietę,korzystną dla organizmu, zdjęcia warzyw i owoców, piramidę żywieniową, wyjaśnić co i jak, dlaczego(klasyfikację), oraz na koniec podać wszystkie wady prowadzenia niezdrowego stylu życia, tj. m.in. szybka śmierć, zawał, otyłość, choroby serca, apatyzm, mniejsza odporność na choroby, uszkodzenia ciała. Prezentację możesz zatytułować "W zdrowym ciele zdrowy duch".
Możesz jeszcze znaleźć wszelakie zdjęcia ludzi np. jeżdżących na rowerze, zadowolonych z życia, szczupłych i ich przeciwieństwa, np. otyły mężczyzna/kobieta na kanapie, smutny człowiek.
pozdrawiam :)
1 5 1