1.Oto fragment rozkładu odjazdów pociągów z Łodzi.
Przyjrzyj mu się uważnie i wykonaj poniższe polecenia.

Białystok 18:30
Bielsko-Biała 6:15
Częstochowa 6:15 15:00
Kraków 7:05 14:50
Katowice 6:15 18:00 23:26
Olsztyn 5:20
Radomsko 6:15 18:00 23:26
Tomaszów Mazowiecki 7:05



a)zaznacz na rozkladzie nazwe miasta do którego pociąg odjezdza o godzinie 5:20

b)podroż do bialegostoku zgodnie z rozkladem trwa 4 godz. i 40min.
o ktorej godzinie pociąg z łodzi powinien dojechac do bialego stoku?


c)pociąg wyjeżdżający rano z łodzi byl w czestochowie o 8:05.
zaznacz na rozkładzie o ktorej godzinie pociąg wyjechal z łodzi.ile czasu trwała podróż?



pierwsza odpowiedz dostaje naj!!!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T18:48:20+02:00
A)olsztyn
b)23:10
c) o 6:15 trwała dwie godziny i pięćdziesiąt min.
2010-04-09T18:48:41+02:00
A) Olsztyn
b) powinien dojechac o 23.10
c)wyjechał o 6.15 podróż trwała 2 godz 10 min
1 5 1
2010-04-09T18:53:18+02:00
A)Olsztyn-5:20

b)18 i 30/60 + 4 i 40/60 = 22 i 70/60 = 23:10
Odp:Powinien dojechać o 23:10.

c) 8 i 5/60 - 6 i 15/60 = 7 i 65/60 - 6 i 15/60 = 1 i 50/60 = 1 godz. i 50 minut
Odp:Podróż trwała 1 godzinę i 50 minut

Myślę że pomogłam . :D
1 5 1