Odpowiedzi

2010-04-09T18:53:07+02:00
Chrońmy las przed śmieciami,
Hałaśliwymi dziećmi z rodzicami,
Bo to dla lasu to jest straszne,
Zagrożenie- nasze, własne.

Las- nasz najlepszy przyjaciel
I nie taki znowu twardziel
Kiedy drzewa wycinamy
Pamiętajmy- nie jesteśmy sami!

Tam zwierzęta w nim mieszkają
I bez niego nie przetrwają
Gdy zagrożeń jest tak wiele
Przyjdą mu z pomocą jego przyjaciele
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T18:53:41+02:00
Chroń las, by było dużo tlenu pośród nas.
Szanuj tereny zielone, by wszytkich buzie były zadowolone.
Komunikat jest taki ogniska w lesie nie rozpalaj-informują zwierzaki.
Chroń las i drzewo sadź.

1 3 1