Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T18:53:58+02:00
Spróbuj, to pierwszy dilera krok,
nie namówi dzisiaj spróbuje za rok.
Gdy Ciebie do tego przekona,
dilera spotka fałszywa fortuna.
On pieniądze będzie od Ciebie brał,
a ty z czasem nie będziesz ich miał.
Będziesz okradał kolegów, rodzinę,
bo ciało bez narkotyków nie przeżyje.
Pamiętaj, narkotyki do niczego nie prowadzą,
tylko Tobą i Twoim umysłem rządzą.
Proszę, posłuchaj chociaż raz mnie,
narkotykom mów zawsze nie!
4 4 4
2010-04-09T18:56:56+02:00
W zdrowym ciele zdrowy duch
gdy się ruszasz jesteś zuch
jedz owoce i warzywa
będziesz zdrowy tak jak ryba

bo w owocach i warzywach
jest ta sama witamina C hehe
itp. itd.
:P
3 2 3