Odpowiedzi

2009-11-03T16:06:49+01:00
2009-11-03T16:09:22+01:00
60metrów : 90(ilość kroków) = 0,6666=0,6(6)

Przeciętna długośc kroku jasia to 0,6(6).
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T16:41:41+01:00
60/90=0,(6)=0,6666≈0,67
0,67m=67cm.

Musi być 0,67, a nie 0,66, bo kolejną cyfrą po 6 jest następna szóstka, a jak wiadomo jeżeli cyfra jest z przedziału od 5 do 9 to zaokrągla się do wyższej liczby.
0,66 mogłoby być gdyby po 6 była 1 lub 2 lub 3 lub 4 lub 0.
2 5 2