1.Czy dostrzegasz Komunię świętą jako dar ofiarującego się Chrystusa??Swoją odpowiedź uzasadnij;)


Z góry bardzo Dziękuję, bo ja nie wiem jak to sformułować i napisać...dziękuję...jestem naprawdę wdzięczna..:*:*Pozdrawiam... Buziaczki;*

3

Odpowiedzi

2010-04-09T18:57:07+02:00
Wg. tak poniewaz podczas pierwszej komuni po raz pierwszy przyjmujesz jezusa w postaci chleba i tak naprawdę od tego momentu stajesz sie prawdziwym chrzescijaninem. :*
2010-04-09T18:59:12+02:00
Tak, poniewaz Jezus umarł za twoje grzechy. A teraz masz szanse sporzywac jego cialo pod postacia oplatka w komunii.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T19:39:18+02:00
Tak dostrzegam w hostii swojego Pana Jezusa Chrystusa. Uwazam ze Jezus jest tam obecny poniewaz trafia w moje serce i dziala na nie kojaco uspokajajaco milosiernie. Bog ofiaruje sie nam kazdego dnia lecz wlasnie najbardziej w komuni swietej.