Dedykacja dla koleżanki na urodziny
do wierszyka
Dziś przybywam z balonami,
Z najlepszymi życzeniami
Bo to dzień radosny wielce
masz już jeden roczek więcej

dedykacja dla Klaudi od Adriana :D
proszę szybciutko o rozwiązanie Zależy mi więc daje najlepszą odpowiedz i 70 pkt

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T19:00:11+02:00
Klaudio!!
Z okazji Twoich urodzin życzę Ci dużo radości w życiu. Aby nigdy nie ominęło Cię szczęście, dzięki któremu możemy codziennie się śmiać oraz wierzyć w lepsze dni.
Z buziaczkami dla mej miłej koleżanki:

Adrian
2 4 2
2010-04-09T19:00:58+02:00
Jeśli z rymami to może być np.

Bo lepszej na świecie
I ze świecą nie znajdziecie
Jedna tylko jest taka
Klaudia fajna i wspaniała
I ten wierszyk jej dedykuję
To od kolegi Adriana
Pamiętaj o tym koleżanko najlepsza

a jeśli bez rymów to np. Dla Klaudii, świetnej koleżanki. Żeby jej minął Ci dobrze kolejny rok, żebyś prezentów miała cały stos, żebyś nadal była szczęśliwa, radosna i zawsze uśmiechnięta. Od Adriana.
2 3 2