Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-09T19:19:03+02:00
Największe obszary bagienne otaczają jeziora Łebsko i Jamno oraz występują w dolinach
92 3 92
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T19:25:49+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
- dolina rzeki Biebrzy .
- dolina rzeki grabowej .
- bagna otaczają też jeziora : Łebsko , Jamno
- puszcza Białowieska
71 4 71