Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T19:26:43+02:00
Nie porzucaj nadzieje, jakoć się kolwiek dzieje.

Nic wiecznego na swiecie: Radosc sie z troska plecie.

a po złej chwili piękny dziń przychodzi.

siła bóg może wywrócić w godzinie a kto mu kolwiek ufa, nie zginie
2 5 2
  • Użytkownik Zadane
2010-04-09T19:31:00+02:00
Dźwigam ku niebu zamek mojej nadziei. Glinę gniotę i głazy w górę pcham po kolei, nie chcąc pomocy. Tak się już w życiu dzieje: sił może braknie – nic to. Byle zachować nadzieję.

Nadzieja ma skrzydła, przysiada w duszy i śpiewa pieśń bez słów, która nigdy nie ustaje, a jej najsłodsze dźwięki słychać nawet podczas wichury.

Nadzieja umiera ostatnia.