Odpowiedzi

2010-04-09T19:25:40+02:00
T=6s
v=330m/s

v=s/t
s=v×t
s=330m/s × 6s =1980m=1,98km
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T19:29:41+02:00
Odp.
Dane:
t=6[s];
V=330[m/s];
s=V*t;
s=330[m/s]*6[s]=1980[m];
Ponieważ dźwięk pokonał odległość 2-krotnie,faktyczna odległość wynosi ;
s=1980[m]/2=990[m].
Odp.Odległość wynosi s=990[m].
2 3 2
2010-04-09T19:30:10+02:00
Dane szukane
t=6s s=?
v=330m/s

s=v/t
s=30m/s * 6s
s=1980
s=1980/2
s=990